بغضی برای هویزه شکست اشکی برای کربلا جاری شد من کاتبی بیچاره در روزی مهیب گذری بر تاریخ کاشی‌کاری در حرم‌مطهر‌رضوی؛ از دوره تیموری تا کنون محرم و صفر چگونه اسلام را زنده نگه داشته است؟ با آن دست‌های حنایی مستندات تاریخی درباره جایگاه و مقام حضرت زینب(س) مراسم شام غریبان حسینی در حرم مطهر رضوی+ فیلم (۲۶ تیر ۱۴۰۶) آیت‌الله علم‌الهدی: اشک بر سیدالشهدا(ع) از نشانه‌های مؤمن است جزئیات برگزاری مراسم شام غریبان در حرم مطهر رضوی (۲۶ تیرماه ۱۴۰۳) ویدئو| نوجوانانی که دل در گرو حسین(ع) دارند | روایتی از دسته عزای نوجوانان محله احمدآباد مشهد عبور روزانه سه هزار زائر عتبات عالیات از مرز چذابه سید کاظم روح‌بخش، حاجی مشهدی آزاد شد + فیلم ابوالفضل العباس (ع) مظهر ولایتمداری و جوانمردی | عزاداران حسینی به سمت حرم رضوی رهسپار شدند + فیلم حرم امام رضا (ع) در روز تاسوعا غرق در ماتم و عزا شد + فیلم حال و هوای تاسوعای حسینی در کربلای معلی (۲۵ تیر ۱۴۰۳) برگزاری مراسم تاسوعای حسینی و عزای حضرت عباس(ع) در شهرهای مختلف ایران ای اهل حرم، میر و علمدار نیامد | عزاداری تاسوعای حسینی در مشهد (۲۵ تیر ۱۴۰۳) + ویدئو دمام‌زنی؛ یادگاری از جنوب کشور در مشهدالرضا(ع) | عزاداری هیئت مذهبی روضة‌الشهدا در میدان فلسطین مشهد
سرخط خبرها

تولیت آستان قدس رضوی: مهم ترین دغدغه ما امنیت زائران است | جزئیات حادثه در حرم رضوی به روایت حجت الاسلام مروی

  • کد خبر: ۱۰۴۰۲۶
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹
تولیت آستان قدس رضوی: مهم ترین دغدغه ما امنیت زائران است | جزئیات حادثه در حرم رضوی به روایت حجت الاسلام مروی
حجت الاسلام والمسلمین مروی مهم ترین دغدغه آستان قدس رضوی را امنیت زائران و مهمانان دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، تولیت آستان قدس رضوی در مراسم وداع با پیکر شهید حادثه حرم مطهر رضوی که در صحن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد گفت: کمیته‌هایی تشکیل داده‌ایم برای مشخص شدن کسانی که در این قضیه قصور داشتند، باید برخورد تنبیهی بشود.

وی افزود: کمیته‌ دیگری هم تشکیل شده تا نقاط ضعف را بررسی کنند که چرا چنین حادثه‌ای پیش آمده‌است، آیا قابل پیشگیری بوده یا خیر.

حجت الاسلام احمد مروی مهمترین دغدغه آستان قدس رضوی را امنیت زائران و مهمانان عنوان کرد و افزود: سال ۷۳ در همین روضه منوره بمب منفجر شد، ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند، ۲۸ سال می‌گذرد هیچ اتفاقی غیر از حادثه دیروز رخ نداده‌است. این محصول نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و نظامی است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: حتی بینی یک زائر نباید خونی شود این برای ما قابل قبول نیست. این تروریست عملیات را در دو دقيقه و چند ثانیه صورت داد، ما نمی‌توانیم در این صحن بزرگ هر چند متر نیروی امنیتی بگذاریم. ظرف مدت پنج دقیقه قاتل توسط نیروهای امنیتی دستیگر شد، نیروهای امنیتی حرم عمدتاً لباس نظامی بر تن ندارند.  در مدت کمتر از سه دقیقه آمبولانس رسید، اینجا خیابان نیست که آژیرکشان برود، صحن است و مردم حضور دارند. زحمات عزیزان ما نباید نادیده گرفته شود.

وی افزود: دشمنان انقلاب و شیعه انگلیسی از این قضیه سواستفاده نکنند، مردم و طلاب و جوانان هوشیار باشند در سایت‌ها و فضای مجازی نوشته‌اند این نتیجه وحدت است، نخیر این نتیجه نفرت افکنی شما است‌.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->